Bildiriler
1.
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor Pratikler faydalar sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Polat Dilber,Kılınç Ahmet,Görgülü Özkan,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,İşeri Büşra,Soysal Davut,Sönmez Eryaşar Arzu,Tanık Nagihan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
2.
Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Kılınç Ahmet,Demiral Ümit,Polat Dilber,Kartal Tezcan,Eroğlu Barış,Tanık Nagihan,Sönmez Eryaşar Arzu, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
3.
Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Kılınç Ahmet,Soysal Davut,İşeri Büşra,Tanık Nagihan,Seymen Hatice,Sönmez Eryaşar Arzu,Eroğlu Barış,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Yıldırım Kasım,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Görgülü Özkan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
4.
Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları.
Kılınç Ahmet,Soysal Davut,İşeri Büşra,Tanık Önal Nagihan,Seymen Hatice,Sönmez Arzu,Eroğlu Barış,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Yıldırım Kasım,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Görgülü Özkan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
5.
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma.
Polat Dilber,Kılınç Ahmet,Görgülü Özkan,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,İşeri Büşra,Soysal Davut,Sönmez Arzu,Tanık Önal Nagihan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
6.
Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri.
Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Kılınç Ahmet,Demiral Ümit,Polat Dilber,Kartal Tezcan,Eroğlu Barış,Tanık Önal Nagihan,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
7.
Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları
Kılınç Ahmet,Soysal Davut,İşeri Büşra,Tanık Önal Nagihan,Seymen Hatice,Sönmez Arzu,Eroğlu Barış,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Yıldırım Kasım,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Görgülü Özkan, Yayın Yeri: Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
8.
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma
Polat Dilber,Kılınç Ahmet,Görgülü Özkan,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,İşeri Büşra,Soysal Davut,Sönmez Arzu,Tanık Önal Nagihan, Yayın Yeri: Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
9.
Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri
Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Kılınç Ahmet,Demiral Ümit,Polat Dilber,Kartal Tezcan,Eroğlu Barış,Tanık Önal Nagihan,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
10.
Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kaya Volkan Hasan,Polat Dilber,Karamüftüoğlu İlban Orkun, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
11.
Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu
Polat Dilber,Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
12.
Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Kılınç Ahmet,Soysal Davut,İşeri Büşra,Tanık Nagihan,Seymen Hatice,Sönmez Arzu,Eroğlu Barış,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Yıldırım Kasım,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Görgülü Özkan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
13.
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor Pratikler faydalar sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Polat Dilber,Kılınç Ahmet,Görgülü Özkan,Kartal Tezcan,Demiral Ümit,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,İşeri Büşra,Soysal Davut,Sönmez Arzu,Tanık Nagihan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
14.
Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Kılınç Ahmet,Demiral Ümit,Polat Dilber,Kartal Tezcan,Eroğlu Barış,Tanık Nagihan,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
15.
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel Konulara Ve Bu Konuların Öğretimine Nasıl Yaklaşıyor Pratikler Faydalar Sorunlar Ve Öneriler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Polat Dilber,Kılınç Ahmet,Görgülü Özkan,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar, Yayın Yeri: X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Sözlü Bildiri
16.
Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions.
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Eroğlu Barış,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Görgülü Özkan,Yıldırım Kasım,Tanık Önal Nagihan,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: NARST Annual Meeting, 28.03.2012
Uluslararası
Özet bildiri
17.
Science Teachers Views about Teaching Socioscientific Issues Understandings Experiences and Suggestions
Kılınç Ahmet,Polat Dilber,Eroğlu Barış,Demiral Ümit,Yıldırım Kasım,Kartal Tezcan,Görgülü Özkan,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: 2012 NARST Annual Meeting, 28.03.2012
Uluslararası
Özet bildiri
18.
Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions
Kılınç Ahmet,Polat Dilber,Eroğlu Barış,Tanık Önal Nagihan,Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Görgülü Özkan,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,Sönmez Eryaşar Arzu, Yayın Yeri: National Association for Research Teaching, 28.03.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
19.
Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)
Arslan Pınar, Polat Dilber, Yayın Yeri: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 26.06.2022
Uluslararası
Özet bildiri
20.
PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği
Polat Dilber,Gödek Yasemin,Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: ICQH 2016- International Conference on Quality in HigherEducation, 25.11.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
21.
PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği
Polat Dilber,Gödek Altuk Yasemin,Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: International Conference on Quality in Higher Education, 25.11.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
22.
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ
Oğul Ebru, Polat Dilber, Uluay Gülşah, Yayın Yeri: 4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 17.10.2020
Uluslararası
Özet bildiri
23.
Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue
Kılınç Ahmet, Kartal Tezcan, Görgülü Özkan, Polat Dilber, Demirci Güler Mutlu Pınar, Afacan Özlem, Yıldırım Kasım, Eroğlu Barış, Demiral Ümit, Tanık Önal Nagihan, Yayın Yeri: American Educational Research Association (AERA), 17.04.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
24.
Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue.
Kılınç Ahmet,Kartal Tezcan,Polat Dilber,Görgülü Özkan,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Eroğlu Barış,Yıldırım Kasım,Demiral Ümit,Tanık Önal Nagihan, Yayın Yeri: American Educational Research Association 2012 Annual Meeting, 17.04.2012
Uluslararası
Özet bildiri
25.
Student Science Teachers Self efficacy Beliefs about Teaching a Socio scientific Issue Paper presentation
Kılınç Ahmet,Kartal Tezcan,Görgülü Özkan,Polat Dilber,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Demiral Ümit,Eroğlu Barış,Tanık Nagihan, Yayın Yeri: American Educational Research Association 2012 Annual Meeting (AERA 2012 Congress), 17.04.2012
Uluslararası
Özet bildiri
26.
Student science teachers self efficacy beliefs about teaching a socio scientific issue Roundtable discussion
Kılınç Ahmet,Kartal Tezcan,Görgülü Özkan,Polat Dilber,Afacan Özlem,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Demiral Ümit,Eroğlu Barış,Tanık Nagihan, Yayın Yeri: American Educational Research Association (AERA) 2012 Annual Meeting, 17.04.2012
Uluslararası
Özet bildiri
27.
Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue
Kılınç Ahmet,Kartal Tezcan,Görgülü Özkan,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Afacan Özlem,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış,Demiral Ümit,Tanık Önal Nagihan, Yayın Yeri: American Educational Research Association (AERA), 17.04.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
28.
Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi
Kaya Volkan Hasan, Gödek Yasemin, Polat Dilber, Yayın Yeri: XIII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR XIII, 15.05.2022
Uluslararası
Tam metin bildiri
29.
Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi
Kaya Volkan Hasan, Gödek Yasemin, Polat Dilber, Yayın Yeri: XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-, 15.05.2022
Uluslararası
Özet bildiri
30.
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)
Örnek Zeynep Sena, Polat Dilber, Yayın Yeri: 8.Hitit Öğrenci Kongresi, 15.05.2022
Ulusal
Özet bildiri
31.
7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi
Keskin Zeynep, Polat Dilber, Yayın Yeri: 8.Hitit Öğrenci Kongresi, 15.05.2022
Ulusal
Özet bildiri
32.
Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği
Polat Dilber,Fidan Mehmet,Sönmez Eryaşar Arzu, Yayın Yeri: 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 15.05.2010
Ulusal
Özet bildiri
33.
Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri
Polat Dilber,Kaya Volkan Hasan,İnan Tamer, Yayın Yeri: 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 15.05.2010
Ulusal
Tam metin bildiri
34.
Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği
Polat Dilber,Fidan Mehmet,Sönmez Arzu, Yayın Yeri: 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 15.05.2010
Ulusal
Özet bildiri
35.
Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği
Polat Dilber,Karamüftüoğlu İlban Orkun, Yayın Yeri: 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 15.05.2010
Ulusal
Özet bildiri
36.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Sönmez Arzu,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış, Yayın Yeri: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
37.
Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları
Polat Dilber,Kaya Volkan Hasan,Karamüftüoğlu İlban Orkun, Yayın Yeri: XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi,, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
38.
Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği
Kaya Volkan Hasan,Polat Dilber,Kaya Elif, Yayın Yeri: XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
39.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Sönmez Arzu,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış, Yayın Yeri: XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
40.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Sönmez Arzu,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış, Yayın Yeri: XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres, 14.09.2014
Ulusal
Sözlü Bildiri
41.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Sönmez Eryaşar Arzu,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış, Yayın Yeri: XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
42.
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının GDO’lu besinlerin öğretimi sırasında alacakları roller.
Demiral Ümit,Kartal Tezcan,Kılınç Ahmet,Sönmez Arzu,Afacan Özlem,Polat Dilber,Demirci Güler Mutlu Pınar,Yıldırım Kasım,Eroğlu Barış, Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
43.
Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.
Kaya Volkan Hasan, Polat Dilber, Arıkan Gökhan, Gödek Yasemin, Yayın Yeri: 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022), 12.06.2022
Uluslararası
Özet bildiri
44.
A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers
Gödek Altuk Yasemin,Kaya Volkan Hasan,Polat Dilber, Yayın Yeri: Cyprus International Conference on Educational Research,, 11.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
45.
The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills
Kaya Volkan Hasan,Polat Dilber,Gödek Yasemin, Yayın Yeri: Cyprus International Conference On Educational Research(CY-ICER-2012), 10.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
46.
A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers
Gödek Yasemin,Kaya Volkan Hasan,Polat Dilber, Yayın Yeri: Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER-2012), 10.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
47.
Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers
Kaya Volkan Hasan,Gödek Yasemin,Polat Dilber, Yayın Yeri: Cyprus International Conference on EducationalResearch (CY-ICER 2012), 10.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
48.
Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions
Gödek Yasemin,Polat Dilber, Yayın Yeri: 9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education, 09.07.2008
Uluslararası
Özet bildiri
49.
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Kaya Volkan Hasan,Karamüftüoğlu İlban Orkun,Polat Dilber, Yayın Yeri: I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 08.10.2011
Uluslararası
Özet bildiri
50.
Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması
Kaya Volkan Hasan,Gödek Yasemin,Elster Doris,Polat Dilber, Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 07.10.2018
Ulusal
Özet bildiri
51.
Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması
Kaya Volkan Hasan, Gödek Yasemin, Elster Doris, Polat Dilber, Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 04.11.2018
Ulusal
Özet bildiri
52.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri
Uluay Gülşah,Polat Dilber,Arıkan Nihat, Yayın Yeri: 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 04.05.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
53.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri
Uluay Gülşah,Polat Dilber, Yayın Yeri: 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 04.05.2019
Uluslararası
Özet bildiri
54.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkinGörüşleri
Uluay Gülşah,Polat Dilber,Arıkan Nihat, Yayın Yeri: 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri, 04.05.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
55.
Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri
Polat Dilber, Yayın Yeri: IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 03.06.2016
Uluslararası
Özet bildiri
56.
Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Başarmak Uğur,Uluay Gülşah,Polat Dilber, Yayın Yeri: 7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019), 01.11.2019
Uluslararası
Özet bildiri
57.
Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)
Başarmak Uğur,Uluay Gülşah,Polat Dilber, Yayın Yeri: 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES), 01.10.2019
Uluslararası
Özet bildiri
58.
An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares
Polat Dilber, Kaya Volkan Hasan, Gödek Yasemin, Yayın Yeri: icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları.,
Uluslararası
Tam metin bildiri
59.
Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması
Polat Dilber, Yayın Yeri: VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021,
Uluslararası
Özet bildiri
60.
PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR:
FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)
Polat Dilber, Gödek Yasemin, Yayın Yeri: icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları,
Uluslararası
Tam metin bildiri
61.
Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kaya Volkan Hasan, Polat Dilber, Karamüftüoğlu İlban Orkun, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
62.
Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları
Polat Dilber, Kaya Volkan Hasan, Karamüftüoğlu İlban Orkun, Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
63.
Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin
İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)
Kaya Volkan Hasan, Polat Dilber, Kaya Elif, Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
64.
Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması
Polat Dilber, Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
65.
ALMANYA, GÜNEY KORE VE TÜRKİYE’DEKİ FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞINA ETKİ EDEN TEMEL FAKTÖRLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
Kaya Volkan Hasan, Gödek Yasemin, Elster Dorıs, Polat Dilber, Yayın Yeri: 13. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
66.
İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)
Polat Dilber, Gödek Yasemin, Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal
Özet bildiri
67.
Anatomi dersinde öğrenme günlüğü tutan öğrencilerin görüşleri ve kendi başarılarını öngörme düzeyleri. Student teachers’ perceptions of learning diaries and prediction levels concerning their self-achievements: In the sample of human anatomy course.
Polat Dilber, Gödek Yasemin, Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: VIIth International Eurasian Educational Research Congress,
Uluslararası
Özet bildiri
68.
PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Polat Dilber, Gödek Yasemin, Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: International Conference on Quality in Higher Education,
Uluslararası
Tam metin bildiri