Bildiriler
1.
DEVELOPING THE SKILLS FOR DEMOCRATIC CLASSROOM MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION SCALE SFDCMIHE A CASE STUDY FOR RELIABIL ITY AND VALIDITY
Gülbahar Bahadır,Hacer Ergül, Yayın Yeri: ICSER 2015, 31.10.2015
Uluslararası
Özet bildiri
2.
DEMOKRATİK BİR OKUL ORTAMININ OLUŞMASINDA ETKİLİ OLAN OKUL MÜDÜRÜ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: ICOINE 2014, 31.10.2014
Uluslararası
Özet bildiri
3.
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARIYLA SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Sıvacı Sadık Yüksel, Yayın Yeri: 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 31.03.2018
Uluslararası
Özet bildiri
4.
RESMÎ ÜNİVERSİTELERE BAĞLI TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Ekici Engin, Yayın Yeri: 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 31.03.2018
Uluslararası
Özet bildiri
5.
Students’ Views About The Democratic Classroom Management İn Higher Education
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: XIX. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 31.01.2019
Uluslararası
Özet bildiri
6.
Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim BecerileriAlgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sıvacı Sadık Yüksel,Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim veSosyal Bilimler Sempozyumu, 30.06.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
7.
Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme Ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği İleLisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1
Sıvacı Sadık Yüksel,Gülbahar Bahadır,Çöplü Fırat, Yayın Yeri: lV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COGRAFYASINDA EGİTİM VESOSYAL BİLİMLER SEMPO2YUMU (TURKCESS 2018), 30.06.2018
Uluslararası
Özet bildiri
8.
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ ALGILARIYLA SINIFİÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Sıvacı Sadık Yüksel, Yayın Yeri: INCSOS 2018, 28.10.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
9.
Öğretmen Adaylarının Araştırmaya ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları
Sıvacı Sadık Yüksel,Gülbahar Bahadır,Çöplü Fırat, Yayın Yeri: V. International Curriculum and Instruction Congress, 28.10.2017
Uluslararası
Özet bildiri
10.
Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlikleri VeZaman Yönetimi Becerilerine İlişkin Algıları Arasındaki İlişkininİncelenmesi
Gülbahar Bahadır,Bölükbaş Alper Öznur, Yayın Yeri: 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 27.10.2019
Uluslararası
Özet bildiri
11.
Yaratıcı Drama Yöntemı̇nı̇n Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Tutum Ölçeğı̇nı̇nGelı̇ştı̇rı̇lmesı̇: Geçerlı̇k ve Güvenı̇rlı̇k Çalışması
Gülbahar Bahadır,Saylan Mehmet, Yayın Yeri: III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 27.06.2019
Uluslararası
Özet bildiri
12.
Türkçe Öğretmenlerı̇nı̇n Sınıf Yönetı̇mı̇ Yeterlı̇klerı̇ İle Kı̇şı̇lı̇k Özellı̇klerı̇ Arasındakı̇ İlı̇şkı̇nı̇n İncelenmesı
Gülbahar Bahadır,Erdoğan Aysun, Yayın Yeri: III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 27.06.2019
Uluslararası
Özet bildiri
13.
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TUTUMLARININİNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Saylan Mehmet, Yayın Yeri: III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU, 27.06.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
14.
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNEİLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Gürler Aydın, Yayın Yeri: III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU, 27.06.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
15.
Opinions of Lecturers Regarding Management of Classrooms where Turkish is Taught as a Foreign Language at an Official Turkish Teaching Center
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: INTE 2014, 27.06.2014
Uluslararası
Tam metin bildiri
16.
Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: XIV. European Conference on Social andBehavioral Sciences, 26.08.2017
Uluslararası
Özet bildiri
17.
Ortaokul Öğretmenlerinin İşe Bağlılık Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gülbahar Bahadır,Sıvacı Sadık Yüksel, Yayın Yeri: XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 26.08.2017
Uluslararası
Özet bildiri
18.
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığını Etkileyen Etkenler ve Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Sonuçlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: VII. UEDK, 22.05.2015
Uluslararası
Özet bildiri
19.
Suriyeli Mülteci Çocuklara Türkiye Türkçesi Öğreten Türkçe Öğreticilerinin Sınıflarda Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri
Gülbahar Bahadır,Erdoğan Aysun, Yayın Yeri: I1. International Academic Research Congress, INES 2017, 21.10.2017
Uluslararası
Özet bildiri
20.
Okula Bağlılığı Etkileyen Etkenler ve Okula Bağlılık Duymanın OlumluEtkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: 24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 18.04.2015
Ulusal
21.
Okula Bağlılığı Etkileyen Etkenler ve Okula Bağlılık Duymanın OlumluEtkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 18.04.2015
Ulusal
Özet bildiri
22.
İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Sınıf İklimine Etkisine İlişkin TürkçeÖğretmenlerinin Görüşleri
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 18.04.2015
Ulusal
Özet bildiri
23.
DUYGUSAL ZEKÂNIN ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK VESINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR YAPISALEŞİTLİK MODELLEME ÇALIŞMASI
Gülbahar Bahadır,Sıvacı Sadık Yüksel, Yayın Yeri: ÇUKUROVAULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 16.12.2018
Uluslararası
Özet bildiri
24.
ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ DESTEĞİ, OKUL ETKİLİLİĞİ, İŞE ANGAJEOLMA VE İŞ DOYUMUNA İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 15.12.2019
Uluslararası
Özet bildiri
25.
İDEAL SINIF ATMOSFERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: ICOSRESSE 2017, 14.05.2017
Uluslararası
Özet bildiri
26.
Bilinçli medya tüketimi eğitiminin üniversite birinci sınıf öğrencileri üzerindeki etkileri
Baloğlu Nuri,Gülbahar Bahadır,Söğüt Yasin,Topal Mehmet Cemil,Yurt Erhan, Yayın Yeri: 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17), 10.12.2017
Uluslararası
Özet bildiri
27.
ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Durmuş İsmail, Yayın Yeri: XI. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, 10.11.2019
Uluslararası
Özet bildiri
28.
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARIYLA DUYGUSALZEKÂ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır,Doğan Tuba, Yayın Yeri: ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 10.10.2020
Uluslararası
Özet bildiri
29.
Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Düzeyleriyle Öğretmen Liderliği Davranışları Arasındaki İlişki
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: EJER CONGRESS 2015, 10.06.2015
Uluslararası
Özet bildiri
30.
ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİKLERİ İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: 3. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 09.05.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
31.
ÖĞRETMENLERDE TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: 3. ULUSLARARASI ERCİYESBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 09.05.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
32.
ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGISI, İŞE ANGAJE OLMA, İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ÜZERİNDEKİETKİSİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 06.10.2019
Uluslararası
Özet bildiri
33.
Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gülbahar Bahadır,Aksungur Gülşah, Yayın Yeri: I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017, 05.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
34.
Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: . International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017, 05.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
35.
Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ve Sınıf Yönetimi Yeterliliklerine İlişkin Algıları
Gülbahar Bahadır,Sıvacı Sadık Yüksel, Yayın Yeri: I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017, 05.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
36.
Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlikleri ve Mizah Tarzları
Sıvacı Sadık Yüksel,Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017, 05.11.2017
Uluslararası
Özet bildiri
37.
ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMAYETERLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: INES 2016, 05.11.2016
Uluslararası
Özet bildiri
38.
ÖĞRETİMİ PLANLAMA YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: INES 2016, 05.11.2016
Uluslararası
Özet bildiri
39.
YÜKSEKÖĞRETIMDE SINIFLARDA KARŞILAŞILAN OLUMSUZ ÖĞRETIM ELEMANI DAVRANIŞLARI VE BUDAVRANIŞLARIN ÖĞRENCILER ÜZERINDEKI ETKILERIYLE İLGILI NITEL BIR ÇALIŞMA
Gülbahar Bahadır,Turpçu Merve, Yayın Yeri: INES 2016, 05.11.2016
Uluslararası
Özet bildiri
40.
SINIF ÖĞRETMENLERININ ÖĞRETIMI PLANLAMA YETERLIK ALGILARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESI
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: INES 2016, 05.11.2016
Uluslararası
Özet bildiri
41.
A CONTENT ANALYSIS OF KEYWORDS USED IN ARTICLES WHICH SCHOOL PRINCIPALS ARE PARTICIPATED OR SUBJECTED: ULAKBIM TR INDEX SAMPLE
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 04.10.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
42.
OKUL İKLİMİ KONULU LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ:YÖK VERİ TABANI ÖRNEKLEMİ
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 04.10.2020
Uluslararası
Tam metin bildiri
43.
Türkçe Öğretmenlerinin Öğretim Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Gülbahar Bahadır,Gürler Aydın, Yayın Yeri: UTEOK 2015, 03.10.2015
Uluslararası
Özet bildiri
44.
Yükseköğretimde Öğrenci Memnuniyetiyle İlgili Nitel Bir Çalışma
Gülbahar Bahadır,Şahin Çiğdem,Turpçu Merve, Yayın Yeri: EJER 2016 CONGRESS, 03.06.2016
Uluslararası
Özet bildiri
45.
Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Algılarıyla İşe Bağlılık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: EJER 2016 CONGRESS, 03.06.2016
Uluslararası
Özet bildiri
46.
OKUL MÜDÜRÜ İLE ÖĞRETMENLER ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ETKİLEYEN ETKENLERİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 02.02.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
47.
ÖĞRETMENLERİ DESTEKLEYİCİ OKUL MÜDÜRÜ TUTUM VE DAVRANIŞLARININBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 02.02.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
48.
ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Gülbahar Bahadır,Ertuğrul Gülşah, Yayın Yeri: I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ USBIK 2018, 02.02.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
49.
Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gülbahar Bahadır,Aksungur Şahin, Yayın Yeri: KAYSERİ USBIK 2018 1. ULUSLARRASI SOSYAL BİLİM KONGRESİ, 02.02.2018
Uluslararası
Özet bildiri
50.
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS'ATTITUDES
TO TEACHING PROFESSION, POTENTIAL PERSONALITY PERCEPTIONS, LIFE
SATISFACTIONS AND EMOTIONAL STATUS
Gülbahar Bahadır, Sıvacı Sadık Yüksel, Kuzu Okan, Yayın Yeri: 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS,
Uluslararası
Özet bildiri
51.
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, OLASI BENLİK ALGILARI, YAŞAM DOYUMLARI VE DUYGU DURUMLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Gülbahar Bahadır, Sıvacı Sadık Yüksel, Kuzu Okan, Yayın Yeri: ABANT 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES,
Uluslararası
Özet bildiri
52.
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ÖZ YETERLİKLERİ İLE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Gülbahar Bahadır, Şentürk Salih, Yayın Yeri: BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES-III,
Uluslararası
Özet bildiri
53.
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YÖNETİCİ DESTEĞİ ALGILARI VE OKUL İKLİMİ ALGILARI İLE TAKIM
ÇALIŞMASINA İLİŞKİN TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gülbahar Bahadır, Ülker Erdinç, Yayın Yeri: 14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi,
Uluslararası
Özet bildiri
54.
ÖĞRETMENLERİN İŞE BAĞLILIKLARI, TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMLARI VE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: YAPISAL BİR EŞİTLİK MODELLEMESİ
Gülbahar Bahadır, Sezen Gültekin Gözde, Gün Mesut, Yayın Yeri: SELJUK SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS,
Uluslararası
Özet bildiri
55.
Gümüşhane ve Bayburt Masallarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Gülbahar Bahadır, Yayın Yeri: CUMHURİYET ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ,
Uluslararası
Özet bildiri