Bildiriler
1.
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
Taşdemir Adem,Kaptan Dilber, Yayın Yeri: 10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
2.
İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
Yücel Tuğba,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, 30.06.2012
Ulusal
Özet bildiri
3.
Teachers’ Metaphors on K-8 Curriculum in Turkey
Taşdemir Mehmet,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 2nd International Conference On New Trends İn Education And Their Implications, 29.04.2011
Uluslararası
Tam metin bildiri
4.
Metaphors on teaching process and teachers produced by the teachers
Taşdemir Adem,Taşdemir Mehmet, Yayın Yeri: 2nd International Conference On New Trends İn Education And Their Implications, 29.04.2011
Uluslararası
Tam metin bildiri
5.
Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi
Taşdemir Mehmet,Yıldırım Kasım,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 29.04.2007
Ulusal
Tam metin bildiri
6.
The influence of early childhood STEM activities on the children’xxs belief towards science-learning
Dilek Hasan,Taşdemir Adem,Konca Ahmet Sami,Baltacı Serdal, Yayın Yeri: Humanities and Social Sciences Conference, 29.01.2017
Uluslararası
Özet bildiri
7.
Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”
Kartal Tezcan,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 28.10.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
8.
The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan, Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 28.10.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
9.
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?
Taşdemir Adem,Taşdemir Mehmet,Kaptan Dilber, Yayın Yeri: 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 26.05.2012
Ulusal
Özet bildiri
10.
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan,Taşdemir Mehmet, Yayın Yeri: 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 26.05.2012
Ulusal
Özet bildiri
11.
Fen ve Teknoloji Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri: Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesi Örneği
Tuba Yücel,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 26.05.2012
Ulusal
Özet bildiri
12.
STEM education science technology engineering mathmatics in k 8 curriculums in Turkey A content analysis
Taşdemir Adem,Tertemiz Neşe,Acar Dilber, Yayın Yeri: The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 26.04.2015
Uluslararası
Özet bildiri
13.
Some activities on STEM education in primary education in Turkey
Taşdemir Adem,Acar Dilber, Yayın Yeri: The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 26.04.2015
Uluslararası
Özet bildiri
14.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya YönelikBeklentileri
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan, Yayın Yeri: I st Eurasian Educational Research Congress, 26.04.2014
Uluslararası
Özet bildiri
15.
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan,Ünal Menderes, Yayın Yeri: I st Eurasian Educational Research Congress, 26.04.2014
Uluslararası
Özet bildiri
16.
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri
Tay Bayram,Demirci Güler Mutlu Pınar,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 23.05.2009
Ulusal
Özet bildiri
17.
STEM Activities in Early Childhood Education The Concept of Force
Taşdemir Adem,Dilek Hasan,Baltacı Serdal,Konca Ahmet Sami, Yayın Yeri: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 22.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
18.
Effects of Early Childhood STEM Activities to The Children s Problem Solvıng Skills
Dilek Hasan,Taşdemir Adem,Konca Ahmet Sami,Baltacı Serdal, Yayın Yeri: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 22.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
19.
Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi
Demirkol Kağan, Kartal Büşra, Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 4. International Social Sciences and Innovation Congress, 22.02.2022
Uluslararası
Tam metin bildiri
20.
The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM
Acar Dilber,Işık Tertemiz Neşe,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, 19.12.2019
Uluslararası
Özet bildiri
21.
Perceptions of pre service teachers about instructional technology The findings of a qualitative study
Mcdonnough Jacqueline,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18.05.2014
Uluslararası
Özet bildiri
22.
The awareness of pre service teachers about living things as a fundamental concept on teaching socioscientific ıssues
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan, Yayın Yeri: The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18.05.2014
Uluslararası
Tam metin bildiri
23.
444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?
Tay Bayram,Taşdemir Adem,Gönç Abdullah,Okçu Sezer, Yayın Yeri: 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 18.04.2015
Ulusal
Özet bildiri
24.
Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri
Tay Bayram,Taşdemir Adem,Gönç Abdullah,Okçu Sezer, Yayın Yeri: 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 18.04.2015
Ulusal
Özet bildiri
25.
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavraları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri
Taşdemir Adem,Demirbaş Murat, Yayın Yeri: 2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium,, 18.04.2008
Uluslararası
Tam metin bildiri
26.
Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri
Tay Bayram,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 15.09.2006
Ulusal
Özet bildiri
27.
Development of Pre Service Teachers Science Process Skills during STEM activities
Taşdemir Adem,Çoban Zeynep, Yayın Yeri: The International Conference on Social Sciences and Humanities, 15.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
28.
The Competences of Primary School Teachers for Using Instructional Technologies Analysis of Current Situation
Taşdemir Adem,Konca Ahmet Sami,Kaya Bayram, Yayın Yeri: The International Conference on Social Sciences and Humanities, 15.05.2016
Uluslararası
Özet bildiri
29.
Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması
Taşdemir Mehmet,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, 15.05.2010
Ulusal
Tam metin bildiri
30.
Gökbilimci Astronom ve Gözlemevine Yönelik Algılar
Kaya Volkan Hasan,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
31.
Bilim Merkezinin Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Uyandırdıkları
Taşdemir Adem,Kaya Volkan Hasan, Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 14.09.2014
Ulusal
Özet bildiri
32.
STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi
Dönmez Mert Can,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 14.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
33.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi
Çam Fahriye Nur,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 14.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
34.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri
Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu, 13.10.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
35.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları
Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu, 13.10.2018
Uluslararası
Tam metin bildiri
36.
Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri
Taşdemir Adem,Taşdemir Mehmet, Yayın Yeri: International Congress on New Trends in Education, 13.05.2010
Uluslararası
Tam metin bildiri
37.
The effects of a micro teaching technique on primary teacher candidates self efficacy in a science and technology teaching course
Taşdemir Adem,Mcdonnough Jacquelıne, Yayın Yeri: ASTE 2013 International Conference, 12.01.2013
Uluslararası
Özet bildiri
38.
İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Taşdemir Adem,Beydoğan Hacı Ömer, Yayın Yeri: 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, 09.09.2006
Ulusal
Tam metin bildiri
39.
Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları
Taşdemir Adem,Demirbaş Murat, Yayın Yeri: VIII. International Educational Technology Conference, 09.05.2010
Uluslararası
Tam metin bildiri
40.
Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri
Demirbaş Murat,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference, 09.05.2008
Uluslararası
Tam metin bildiri
41.
Ulusal gazetelerde çıkan haberlerde 2004 2007 ilköğretim fen ve teknoloji dersi programları ile ilgili vurgu yapılan noktaların öğretmen görüşleri ile irdelenmesi
Taşdemir Adem,Taşdemir Mehmet, Yayın Yeri: 1st International Congress on Curriculum and Instruction, 08.10.2011
Uluslararası
Özet bildiri
42.
Sınıf Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişler Açısından İncelenmesi
Boysak Muhammet Emin,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: International Congress of Eurasian Social Sciences - Icoess, 08.04.2017
Uluslararası
Özet bildiri
43.
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi
Taşdemir Adem,Beydoğan Hacı Ömer, Yayın Yeri: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 07.09.2007
Ulusal
Tam metin bildiri
44.
İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Taşdemir Mehmet,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 07.09.2007
Ulusal
Tam metin bildiri
45.
İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları
Taşdemir Adem,Kaya Ceylan, Yayın Yeri: 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 07.05.2011
Ulusal
Özet bildiri
46.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan,Aslan Oktay, Yayın Yeri: 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 07.05.2011
Ulusal
Özet bildiri
47.
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması
Taşdemir Adem,Tay Bayram,Yıldırım Kasım, Yayın Yeri: 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference, 07.05.2007
Uluslararası
Tam metin bildiri
48.
Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması
Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, 07.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
49.
STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi
Kaptan Acar Dilber,Tertemiz Neşe,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, 07.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
50.
Stem eğitiminin ilkokul 4. Sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerisine etkisi.
Kaptan Dilber,Işık Tertemiz Neşe,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 2nd Internatıonal Congress Of Eurasıan Socıal Scıences. 4-7, 07.04.2018
Uluslararası
Özet bildiri
51.
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması
Yıldırım Kasım,Bozdoğan Aykut Emre,Taşdemir Adem, Yayın Yeri: 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference, 05.05.2007
Uluslararası
Tam metin bildiri
52.
Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Taşdemir Adem, Yayın Yeri: III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu, 05.05.2006
Uluslararası
Tam metin bildiri
53.
The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes
Taşdemir Adem,Kartal Tezcan,Kuş Zafer, Yayın Yeri: WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences, 05.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
54.
Out-of-the- school learning environments in values education:science centres and museums
Taşdemir Adem,Kuş Zafer,Kartal Tezcan, Yayın Yeri: WCES 2012-4th World Conference on Educational Sciences, 05.02.2012
Uluslararası
Tam metin bildiri
55.
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları
Taşdemir Adem,Demirbaş Hilal,Aydın Hasan,Bircan Mehmet Ali, Yayın Yeri: 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019), 04.05.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
56.
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri
Taşdemir Adem,Aydın Hasan,Demirdaş Hilal,Bircan Mehmet Ali, Yayın Yeri: 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019), 04.05.2019
Uluslararası
Tam metin bildiri
57.
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri
Özata Hacı Bayram, Taşdemir Adem, Akdal Deniz, Yayın Yeri: International Congress on Education (ERPA),
Uluslararası
Tam metin bildiri
58.
Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇
Taşdemir Adem, Yayın Yeri: The 12th International Scientific Research Congress,
Uluslararası
Tam metin bildiri